hari keputeraan anak salleh...

Tuesday, December 8, 2009

Kaherah, 7 Dis- Satu majlis keramaian untuk meraikan hari keputeraan Anak Salleh telah dianjurkan secara besar-besaran malam ini. Majlis  gilang gemilang ini yang telah dianjurkan oleh Anak Salleh sendiri dihadiri oleh pembesar-pembesar seperti Pahlawan Bajau dari Sabah dan Laksamana Cheng Ho dari China. Turut hadir memeriahkan majlis ialah model gigi terkenal, Pak Tam dan juga seekor hantu. Majlis yang dimulakan dengan ucapan aluan dari Hantu kemudiannya terus disusuli dengan doa makan akibat dari rungutan para jemputan yang tidak sabar menjamah makanan yang disediakan.

Saudara Akram bersama menara pizza untuk santapan semua para jemputan.

Walaupun sebagai yang dirai, namun semua kerja-kerja pengagihan makanan dilakukannya sendiri untuk memastikan setiap ahli jemputan mendapat makanan.

Upacara memotong dan mengagihkan kek oleh Anak Salleh. Turut sama menyaksikan upacara ini ialah Pahlawan Bajau (dua dari kiri) dan Laksamana Cheng Ho (dua dari kanan).

Model gigi terkenal Pak Tam dan seekor hantu bergembira apabila dapat melarikan sekotak pizza tatkala jemputan lain sedang terkais-kais akibat tidak mendapat pizza dalam dos yang sepatutnya.

Peminat juga tidak melepaskan peluang untuk bergambar dgn model gigi no.1 Malaysia, Pak Tam.

Seluruh jemputan yang hadir bergambar kenang-kenangan sebelum beredar dari majlis.

6 comments:

Fauwaz Fadzil said...

ana minat gigi waruk ,putih cantik

Muhammad Warouq bin Qamar said...

aip2..kutuk secara tersirat nampaknye..

daud sulaiman said...

ai.. mana ada kutuk pak tam... uncle puji lah... semalam die kata die tak perasan pun gigi pak tam kalau pak tam tak cakap..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

kuwajja pak embung. aku punye gigi aku tau la keburukannye. sdih woo. namun aku besyukur lalu bangge dgn gigi sndiri

daud sulaiman said...

begitulah hendaknya kita sebagai hamba Allah... bersyukur dgn setiap ciptaan-Nya... mesti ada hikmah di sebalik "keajaiban" itu..

Eng Einy said...

hahaha...

it's miracle! really!


word verification aku kali ni : proptogt