Sentiasa mendampingiku..

Monday, June 8, 2009

tatkala aku bersendirian.. aku kebosanan.. tak tahu ape lagi yg aku perlu lakukan.. haishh.. tapi nasib baik aku ada ivana dan belly yg sentiasa mendampingi aku..

ivana dan belly.. dua2 sama cantik... kepalanye kecil dan comel.. lehernye jinjang... potongan badannye.. fuh..

bila aku bosan... inginkan hiburan.. aku pon berdamping dgn ivana atau belly.. salah satu daripada mereka.. tak buleh kedua2 nye sekali.. nanti terbit pula rasa cemburu.. biasanye akan ku belai2 lehernya yg jinjang dan bermain2 dengan badannya..

ivana dan belly dua2 nya, walau pon sama cantik.. namun dalaman dua2 berbeza..

yg ivana badannye ringan tapi lebih besar dari belly... bile badannye dimain perlahan, perlahan saja bunyi suaranye.. tapi bila dimain dgn ganas, bukan main kuat pula suaranye..

yg belly pula, badannye sekeping tapi berat bukan main.. belly ni pemalu.. jarang mengeluarkan suaranya.. tak kisahla berlembut atau berkasar.. perlahan saja suara yg keluar.. tapi awas.. jgn pula dicucuk belly nih.. jika tak, tak kisah la berlembut atau berkasar.. suaranye belly keluarnye kuat sampai suara org lain tenggelam..

tapi aku tak kisah.. dua2 ivana dan belly aku sayangi.. tapi skrg belly da tak tinggal ngan aku.. terpaksa aku berpisah sebentar takut terlalai.. tinggal ivana saja yg masih setia.. tapi akan ku bawa pulang belly ke rumah nanti.. tunggu ye belly..






4 comments:

Learner said...

eh adek Daud,, bile kamu nak balik ruma? kamu ni asyik lepak rumah orang je.... =)

daud sulaiman said...

nanti lah ye en. learner.. nanti saya pulang ke rumah... ehehe...

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ha..yg ko tinggalkan belly ko kat umah aku lame2 ni ape jadahnye?last2 aku je la yg dok tatap bentuk badan de yg tiap2 hari..aku nak belai tp tak reti..leher de halus sgt..susah aku nak belai dgn mesra..

amek la cpt2 belly ko ni..kang kalo de saket x pasal2 aku lak kene marah kang

daud sulaiman said...

tunggu jela... satu ari nanti akan aku jemput beliau pulang.. ehehehe...