adoila...

Saturday, April 26, 2008



salam semua....

thanks sebab ada yg jenguk walaupon brape kerat je... muahaha... aku ni sgtla tak geti memblog ni snanye.... huishh.... ehhe... saya budak baru blaja....

skrg ni aku teramatlah tertekan... dari satu masalah.. sampai la ke satu maslah yg lain... kirenye cam tetiap ari konfirm ar ada masalah... aku pon tak tau ar kenapa... da la time ni da nak dekat peksa... time ni jugak ar masalah dtg menimbun2...

tapi aku paling tension skrg sebab hard disk aku jatuh untuk kali keduanye dalam masa dua tahun dan menyebabkan kerosakan dalaman yg amat teruk.... da la buleyh kata hampir 98% data2 dalam komp aku sume ada kat dalam tu...




ceritanya bermula begini... pada satu malam yg dingin... aku sedang melepakkan diri di atas katil aku yg bersepah nak mampus... time tu aku pon main ar siol2... tetibe aku terdapat idea nak buat satu lagu baru.... so aku ngan semangatnye terus amik gitar dan cube main... hasilnya lagu tu menjadi... jadi aku pon tanak ar buang masa... so aku pon bercadang tok record lagu tersebut...

aku pon menuju ke lap top aku yg terletak di atas meja... setelah semua wayar aku cabut... tinggallah wayar yg aku sangkakan sebagai wayar mouse.... jadi aku pon pegang ar mouse dan lap top ku lantas ku tarik dgn laju... dgn tak semena2... fiung.... hard disk aku terbang... rupe2nye wayar tu wayar hard disk... aku punya lah kecewa... haish.... sampai ilang terus idea aku nk buat lagu tuh....



mcm tu lah lebih kurang kisahnye... hurmmm... kire cam aku ni sampai skrg still bersedih... komputer ni skrg macam da takde fungsi selain dari main internet je... itu je yg komp aku buleyh buat... da la lagu2 yg aku buat sblm ni sume ilang... ilang sume usaha2 aku... haish....

tapi takpe... bak kata messi... mesti ada hikmah benda ni berlaku kan... ok ar... aku pon da takde idea ape aku nk merepek lagi... akhir kata.... doakan aku tok exam yek....

wasalam

4 comments:

guild_hunterz said...

aku turut bersimpati r kt ko bole..
haha..

cam klaka gak la citer ko..
bleh la silap tarik..

PEMENANG said...

blah r pepe balik2 bole, bole,bole...nak muntah aku...

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ala penemang ni..[saje eja tebalik2]..biar la de nak bole2..skang trend bole2..tak dosa pon~

maka,pasni baik ko rosakkan je laptop ko skali,daud oi~snang sket..alang2 dh kecewa,biar kecewa trus

Eng Einy said...

hahak..sian ko abes sume lagu yg ko compose hancur begitu saje ek daud..

sabau je la..moga2 pas ni lg byk ilham utk ko mengcompose lagu..hahak